אנו בחברת נטף בריכות שחייה ומערכות מים מתמתחים בכל הקשור לעולם בריכות השחייה. החל מתכנון בריכות, מתן ייעוץ, הקמת בריכות מהתחלה ועד להגשת בריכה מוכנה לרחצה. בנוסף אנו מתמחים באיתור נזילות בצנרות בריכת השחייה, אם זו בריכה שבנוייה מבטון, בריכה מתועשת או מפיברגלס, אנו נאתר את מקור הנזילה ונתקנה.
היתרון הגדול ביותר בשימוש במערכת שלנו היא איתור מדויק של מקור הנזילה. יתרון זה מאפשר לנו לטפל בבעיה באופן נקודתי בלי לגרום נזק רב כתוצאה מחפירות ונזקים מיותרים. כך אנו חוסכים זמן יקר וכסף רב. לאחר איתור התקלה, אנו מגישים דו"ח מסודר הכולל מקור התקלה והמלצות לתיקון. במקרה ומדובר בתקלות קלות ופשוטת לתיקון לדוגמא: איטום כבלי פנס בסיליקון, הדבקת מדבקה בחורים בווניל, סתימה זמנית של חור בבריכה בעזרת חומר איטום תת מימי, אנו נבצע את התיקון במקום, בחלק מהמקרים ללא תוספת עלות.
כיצד פועלת השיטה?
בדיקת הצנרת
באמצעות מד לחץ ופקקים לסגירת צנרת אנו מתחברים לכל סוגי הצנרות והקטרים הקיימים בבריכה. אנו סוגרים את הצנרת מצד אחד ומחדירים לחץ אוויר או לחץ מים. ירידת לחץ מעידה על נזילה בצנרת.
במידה וקיימת ירידת לחץ ונזילה באפשרותנו לבדוק את המיקום המדויק של הנזילה עם מכשיר אקוסטי שמגלה בעזרת רעש הדליפה היכן נמצאת הנזילה. ישנה אפשרות נוספת של צילום פנים צנרת בעזרת מצלמת צנרת שמצלמת את הצינור מבפנים. המצלמה יכולה לאתר כשלים וחורים בצינור ובחלק מהמקרים ניתן אף לתקן את הצינור מבפנים ללא חפירה וללא הרס בשיטת השרוול. בשיטה זו מחדירים בלון עטוף בסיבי זכוכית וחומר דו רכיבי מתקשה כגון סיליקה או אפוקסי. מחדירים ומנפחים בתוך הצינור לאחר זמן בהתאם לסוג החומר שולפים את הבלון ובודקים שוב בעזרת לחץ אם התיקון יצא טוב. שיטה זאת חוסכת חפירה, חציבה והרס מיותר, אבל לא בכל המקרים היא מתאימה לשימוש ויש מקרים שצריך להחליף קטע צינור או את הצינור כולו.
בדיקת בגוף הבריכה
בשביל לבדוק בריכות שחייה בצורה נכנה ואמינה אנחנו בודקים את הבריכה שהיא מלאה במים, במקרה של בריכות בטון אנחנו משתמשים בשיטת בדיקה אקוסטית שנעשית ע"י מכשור הידרו פון שאיתו סורקים את המקומות החשודים בבריכה ויכולים לזהות דליפה ע"י הגברת צליל הדליפה. כדי לאמת את הדליפה במדויק, אנו משתמשים במזרקי צבע ייעודיים לאיתור נזילות בבריכות. במקרה של בריכות PVC, ווניל או פיברגלס, אנו משתמשים במכשיר LEAK TRAC 2400 שמאתר נזילות בבריכות PVC ווניל ופיברלגס. גם במקרה של כשל בגוף הבריכה אנו מבצעים תיקון בהתאם לתקלה, לדוג' תיקון בעזרת הזרקות לסדקים בבטון.
מדוע כדאי לבחור בנו לאיתור הנזילות?
מכיוון שאנו מעניקים תחת קורת גג אחת ייעוץ כיצד לאתר את הנזילה, איתור ותיקון הנזילה וגם השבת הבריכה למצב תקין ובטוח. איתור תקלות בבריכת שחייה ותיקונם מצריך ידע וניסיון ולכן כדאי לבחור באנשי מקצוע שמתמחים בתחום. חשוב לציין  שברוב המקרים אנחנו מבצעים את האיתור ללא צורך בריקון הבריכה ומשתמשים בציוד מתקדם שמשתדרג כל הזמן יחד עם הניסיון והידע שיש ברשותנו. מכשיר לזיהוי דליפות בשיטות שונות, לגילוי דליפה בעזרת החדרת גז וזיהוי דליפות בעזרת מד לחות עם סנסורים שונים הניתנים להחלפה בדיקת לחץ בסקימר של הבריכה בעזרת לחץ אוויר ומכשור אקוסטי המזהה את מיקום הדליפה צילום פנים צנרת איתור הדליפה בעזרת מצלמת צנרת, צינור 6 צול של יניקה בבריכה ציבורית בדיקת לחץ קו אינלטים של בריכה ציבורית
צינור PVC גמיש שנפגע כתוצאה מכמויות גדולות של כלור בבריכה מציאת כשל בצינור PVC גמיש של קו הסקימרים בבריכה החלפת קו צינור PVC לצינור פוליתלן דרג 16 עם מחברי אלקטרו פיוג'ן, בעקבות תיקונים רבים בצינורות PVC גמישים החלטנו להשתמש בצינורות פוליתלן עם חיבור ריתוך אלקטרו פיוז'ן על מנת למנוע תקלות בעתיד. איטום בעזרת הזרקת חומרים ייעודיים כאשר הבריכה מלאה במים מהצד השני של הקיר. חשוב לציין שאם עשיתם בדיקת הפצה לבריכה אחרי יציקה, בשום מקרה לא לסמוך על איטום חיצוני בעזרת חומרים צימנטיים כמו "וואטר פלאג" מהצד החיצוני של הבריכה. איטום בהזרקה חודר לעומק הבטון. צילום פנים צנרת של שבר בצינור לפני התיקון (בריכה ציבורית) צילום פנים צנרת לאחר התיקון בשיטת השרוול   צילום פנים צנרת, שבר בצינור כתוצאה מהתעקמות הצינור   צינור מתחת לסקימר התעקם ונשבר כתוצאה משימוש בטבליות כלור, צינורות גמישים מתנפחים וגודלים עקב ספיגת הכלור עד שמתעקמים ונשברים. תיקון צינור לאחר פרויקט איתור נזילה בבריכה ציבורית, לפני התיקון היה איבוד מים של 40 קוב ליום. פרויקט איתור נזילה בבריכה ציבורית, האיתור בוצע על ידינו עם ציוד צלילה וללא צורך בריקון הבריכה עד שלב התיקון לא נפגעה פעילות הבריכה.

איתור נזילה בבריכה מבטון, נמצא סדק בגוף הבריכה שהוא הגורם לאובדן המים. בסרטון השתמשנו במזרקי צבע כדי להמחיש ולהראות את הנזילה איתור נזילה בצלילה בעזרת הזרקת צבע לחיבור הפנסים בבריכה

תיקון סדק בצנרת הבריכה ללא הרס
לקבלת הנחיות לפני הגעתנו לבדיקה – אנא צרו  עמנו קשר