החברה מבצעת:

  • תכנון של חדרי מכונות ומערכות מים, חדרי מכונות של בריכות שחייה פרטיות וציבוריות
  • הקמת חדרי מכונות עם אבזור מלא כולל לוחות פיקוד ובקרה
  • מתן פתרונות בחדרי מכונות של בריכות ציבוריות לפי דו"חות של משרד הבריאות לשיפור חדרי מכונות קיימים בבריכות ציבוריות.
  • התאמת חדרי מכונות קיימים לתקנים המתחדשים של משרד הבריאות.
  • שדרוג מערכות וחדרי מכונות יחד אתנו תחסוך הוצאות מיותרות הכוללות קנסות ואף ביטול היתר רשיון לבריכות שבהן קיימות בעיות חוזרות ונשנות של טיפול במים.
  • דרישות משרד הבריאות לדוגמה:
    * דרישה להגדלת מחזור הסינון. בעבר התקן דרש מחזור סינון של כל 6 שעות והיום הדרישה היא בכל 5 שעות מחזור לבריכה ציבורית.
    לבריכת פעוטות התקן מתייחס למחזור סינון של פעמיים בשעה עד שעה.
    * בבריכה טיפולית, התייחסות  למחזור סינון בכל שעה. בבריכת ג'קוזי שהטמפ' שלה גבוהה ויש חשש לחיידקי ליגיונלה הדרישה 8           החלפות בשעה. הפתרונות הנכונים הם בדר"כ הגדלת שטח הסינון והוספה של משאבות, אבל יש בריכות שהצנרת מאוד ישנה ולא           עומדת בהגדלת ספיקה, מה שמצריך שינויי צנרת ושיפור מערכת הפיזור והקליטה של המים בבריכה.
    * דרישה נוספת היא תעלות גלישה ובור איזון. כיום לא מתירים בריכות שחייה ציבוריות מכל סוג שהוא ללא תעלות גלישה ובור איזון, אבל     ישנם בריכות ישנות מאוד שאין בהם תעלות גלישה, שם אנו נותנים פתרונות לבעיה זו.
    * דרישה נוספת של משרד הבריאות מתייחסת למערכות בקרה און ליין עם יכולת שליחת נתונים בזמן אמת עבור איכות המים של הבריכה. המערכות שלנו מאפשרות לשמור ולשלוח נתונים אלו.
    * גם במערכות סינון הפועלים על אדמה דיאטומית, יש דרישה למערכת הזנת אדמה דיאטומית, אנחנו מבצעים התקנה וחיבור של מערכת     להזנת אדמה דיאטומית בכל סוגי המסננים הדיאטומיים כגון מסנני פלטות, מסנני נרות, מסנן פתוח ועוד.
    אלו רק דוגמאות קטנות לחלק מהדרישות של משרד הבריאות, כמובן שזה נכון לזמן כתיבת הדף הזה ותמיד אנחנו מוכנים וערוכים לדרישות ובקשות חדשות.
  • בבריכות פרטיות, למערכות סינון וטיפול אין פיקוח של משרד הבריאות ודרישות החוק הם רק הצגת תוכנית אינסטלציה וקבלת היתר בנייה לבריכת שחייה. בזכות הידע והניסיון שצברנו בבריכות שחייה ציבוריות אנו מיישמים את התקנות של משרד הבריאות גם בבריכות פרטיות ולמרות שאין פיקוח על בריכות שחייה פרטיות, עדיין חשוב שאיכות המים תהיה מעולה בטוחה ובוודאי שבריאה. המערכות שלנו מתוכננות ונבנות עם צריכת חשמל קטנה במיוחד. שימוש מופחת ככל האפשר בחומרים כימיים, שמירה על בריכה נקייה ותכנון המקנה מינימום בתחזוקה והוצאה כספית בבריכת שחייה פרטית. כמו כן אנחנו מבצעים את כל השדרוגים והתוספות לפי רצון הלקוח כגון מערכת בקרת כימיקלים, בריכות עם תעלות גלישה, מערכת שחייה נגד זרם, מפלים דקורטיביים ומערכת עיסוי ג'טים, מערכות חימום בריכה, מערכת מלח לחיטוי המים ללא הוספת כלור לבריכה.
אצלנו בנטף בריכות שחייה תקבלו את השירות המקצועי ביותר תוך שימת דגש על בחירת החומרים ונמוצרים המובילים בשוק.