בבואנו לבחור את החיפוי המתאים לבריכת השחייה שלנו, עלינו להתייחס לסוג בריכת השחייה. החיפויים הם התוצר המוגמר בבניית בריכת השחייה ולמעשה מהווים את "הפנים" של הבריכה.
התקנת חיפויים כדוגמת קרמיקה או פסיפס זכוכית מיועדות בעיקר לבריכות יצוקות בטון.
התקנת פסיפס או קרמיקה דורשת ידע והבנה. התקנה מקצועית תעניק לבריכת השחייה שלך מראה יפה נקי ומקצועי. ישנם מספר שלבים לביצוע נכון של התקנת פסיפס זכוכית או קרמיקה. להלן הסבר קצר של שלבי העבודה:
שלב ראשון: לאחר יציקת בטון יש צורך לנקות את הבריכה על ידי סיתות בליטות וזיזים של הברזל. פעולת הסיתות יוצרת החלקה של המשטח.
שלב שני: לאחר הטיפול בבליטות הברזל, יש לצפות בחומר להגנה בפני קורוזיה.
שלב שלישי: הרבצה סמנטית על ידי מריחה של טיח מקשר מיוחד לבריכות שחייה בכל חלקי הבריכה. חומר זה מחבר בין הבטון לבין השכבה מעליו.
שלב רביעי: השפרה (השקייה של החומר). הרבצה על ידי מים בזמן ייבוש הבטון כדי למנוע פיצוצים וסדקים בבטון. תהליך ההשפרה אורכת יומיים.
שלב חמישי:  ביצוע טיח מיישר ליישור הבריכה עם טיח מחוזק מיחד לבריכות שחייה. תפקיד הטיח ליישר את הקירות ולהכין את המשטח להדבקת קרמיקה או פסיפס. בנוסף, תפקיד הטיח לשפר את אטימות המשטח ולסתום חורים.
שלב שישי: איטום הבריכה עם חומר סמנטי גמיש מותאם לבריכות שחייה ועמיד בפני כימיקלים. חומר זה הנו בעל תקן למי שתייה. יש צורך ליצור מספר שכבות עם חומר זה.
לסיכום: התהליך המוסבר כאן הנו תקציר של השלבים להתקנת פסיפס או קרמיקה. מומלץ ביותר, שאנשי מקצוע יבצעו תהליכים אלו.
אנו בחברת נטף בריכות שחייה ומערכות מים מבצעים חיפויים מקרמיקה ופסיפס לבריכות שחייה ע"י צוות מיומן ומקצועי המתמחה בבריכות שחייה.
אנחנו עובדים עם חומרים בעלי תו תקן לשימוש בברכות שחייה ומי שתייה המאושרים ע"י משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי.
                                                                                                                            יריעות PVC
יריעות PVC לאיטום בריכות שחייה הן יריעות עמידות ואיכותיות ביותר. היריעות עמידות בפני קרינת UV וכימיקלים. בעלות יכולת לדחות כתמים ועמידים בפני שחיקה. יריעות PVC בעלות תו תקן ישראלי 2279 להתנגדות בפני החלקה.
יריעות ה-PVC מתאימות לבריכות שחייה מתועשות, בריכות בטון, בריכות פייברגלס. היריעות מהוות פתרון מושלם לבעיות של נזילות מים שלא ניתן לאתרן בבריכות או שהתיקון יקר מידי. היריעות מותקנות על ריצוף קיים ועל כל משטחי בריכות השחייה. מתחת ליריעות ניתן להכניס ספוגים לריכוך העמידה במים.
כמו כן מתאימות היריעות למקוואות, לבורות איזון ועוד. רמת הגימור יפה ומקצועית ומעניקה פתרון לאיטום למשך שנים רבות.
אנו מעניקים 10 שנות אחריות על עבודתנו.
לרשותכם מגוון רחב של צבעים וסגנונות שונים.