בריכות מפיברגלס הן בריכות שבנויות מסיבי זכוכית ופוליאסטר, זוהי בריכה יצוקה שניתן לחפור אותה בתוך האדמה או לשים אותה על פני הקרקע. לבריכות אלו יש שלד ממתכת המצופה בפיברגלס לחיזוק מירבי.
ניתן להזמין בריכות אלו בכל גודל שניתן להובלה והנפה. בבריכות אלו אפשר לשנות את המידות לפי רצון הלקוח.
בריכות שמוזמנות על ידינו נבדקות והלקוח מקבל ליווי ותכנון בבניית הבריכה.
אנו מבצעים את כל השתלת אביזרים בבריכה: סקימרים, מפזרי מים, ג'טים, מפוחי אוויר, מערכת סינון וחשמל.
לבריכות אלו ניתן להוסיף פנסי לד, שחייה נגד זרם, משאבות ג'טים, מפלי מים ואפשרויות בלתי מוגבלות.יתרונות הבריכה:
זמן אספקה קצר
הבריכה עשוייה ממקשה אחת כלומר אטימות מוחלטת למים
מחיר הבריכה זול משמעותית ממחיר בריכה מבטון
בריכה זאת אמינה יותר מבריכה מתועשת
תחזוקה קלה
 
 בריכת פיברגלס בחברת "נטף בריכות שחייה ומערכות מים"
 אצלנו הבריכות מיוצרות במפעלים לייצור פיברגלס תוצרת כחול-לבן ולא מיובאות מחו"ל.
בריכות שמיובאות מחו"ל בעלות דופן לא עבה, ובדר"כ לא יותר מ – 0.6 ס"מ. בריכות אלו מגיעות עם ציפוי מבריק שבמקרה ונשרט לא ניתן לתקנו בצורה יפה.יבואן שמייבא את הבריכות מחו"ל מבטיח אחריות בין 10-35 שנים, אך בפועל אין נציגות של המפעל המייצר בארץ וזה אומר שבמידה ויש תקלה בבריכה יהיה צורך בהחזרת הבריכה למפעל או בהטסת צוות מחו"ל, דבר שיכול לעלות הרבה כסף ולגרום לזמן רב של המתנה.
הבריכות שמגיעות מחו"ל הן בריכות מעוגלת כדי לאפשר הובלה משתלמת של ספק והן מגיעות בריכה בתוך בריכה.
בריכות אלו הן ללא חיזוקי מתכת ומצריכות התקנה מאוד קפדנית ויקרה על מנת שלא יגרם להם נזק בהתקנה.
לעומת זאת, בריכות שמיוצרות בארץ ונמכרות על ידינו עוברות בקרת איכות שלנו והמפעלים שמייצרים את הבריכות עבורנו מקבלים הנחיות קפדניות כמו:
* עובי דופן של יותר מסנטימטר
* הקפדה על שכבות הבדים
* הקפדה על חיזוקי המתכת
לחברתנו יש הסכמה ותעודה של הפעלת בריכות שחייה מטעם משרד הבריאות. בנוסף אנו עוסקים בתחום בריכות ציבוריות לפי תקנות של משרד הבריאות.
חשוב לקנות בריכה מחברה שמתמחה בבריכות שחייה ויודעת לתת את התכנון הנכון והיעיל של הבריכה. ניתן להזמין בריכה בשיטה של בריכה בהזמנה אישית ויש גם מספר דוגמאות של בריכות שבלונה שמיוצרות ע"י תבנית ומגיעות בגודל אחיד.
אנחנו משתמשים בציוד ובאביזרים למערכות המים של הבריכה ברמה הגבוהה ביותר.
חשוב מאוד לקנות בריכה מחברה שנותנת שירות ואחזקה ויודעת לתת מענה להפעלת הבריכה ותחזוקתה במשך השנה.
התקנת אביזרים וחדרי מכונות לבריכה:
אנחנו מבצעים התקנה בצורה פרקטית ומאורגנת עם צינורות קשיחים שמסודרים בצורה נוחה בחדר מכונות להפעלה נוחה. כל אביזר/סקימר/יניקה מקבל קו נפרד שמאפשר שליטה בכל אביזר בנפרד. משתמשים במשאבות למסננים בתקן אמריקאי או אירופאי של היצרנים הטובים ביותר בשוק, מסננים של חברות: "הייווארד" ו"אסטרפול". ברזים ומגופים של חברת "פיט" בתקן אירופאי ולא חברות סיניות. ניתן לראות התקנות של חדרי מכונות בגלריית תמונות.
אנו מקפידים על המיקום האידיאלי של אביזרי הבריכה כגון: סקימרים, יניקות ואינלטים. אפילו בהתאם לכיווני הרוח שהסירקולציה בבריכה תהיה בתכנון אופטימלי כדי שלכלוך שנופל לתוך המים יסונן בצורה הטובה ביותר.
אצלנו אפשר לקבל ייעוץ והכוונה עם ניסיון רב שנים של עבודה מול בריכות שחייה פרטיות וציבוריות מכל הסוגים. חשוב לנו שכל לקוח יצא מרוצה וייהנה מהבריכה לשנים רבות.