מכשיר מלח SaltPool – נטף בריכות שחייה ומערכות מים

3,250.00

מכשיר מלח של חברת SaltPool דגם CFLH-20 עם אלקטרודה מטיטניום, מתאים לבריכות עד 40 קוב מים (למכשיר סדרת דגמים שמתאימים לבריכות עד 120 קוב מים)

המלאי אזל

מק"ט: 7bfe70b9dc9b קטגוריה:

תיאור

מכשיר מלח של חברת SaltPool מתאים לבריכות פרטיות.
מכשיר דיגיטלי, קל מאוד להפעלה. ברשות חברת נטף בריכות שחייה מספר דגמים המותאמים לגדלים שונים של בריכות שחייה עד 130 קוב (מאה ושלושים אלף ליטרים).
מכשיר המלח מגיע עם אלקטרודה מטיטניום עמידה לכימיקלים. הפעלה קלה מאוד וידידותית ביותר!!! תצוגה דיגיטלית המאפשרת הצגת נתונים עדכניים של מצב ריכוז המלח, אחוז ייצור כלור, צריכת חשמל וטמפרטורת המים. בנוסף למכשיר קיימות נוריות חיווי להתרעה המציגות:
1. מתח כניסה
2. ייצור כלור פעיל
3. מייצר כלור קבוע
4. שליטה מרחוק
5. אין זרימת מים
6. חוסר מלח
7. עודף מלח
8. בדוק אלקטרודה

כימיה של המים
רמות תקינות של כימיה בבריכת השחייה חשובה ביותר לשמירה על הבריכה ועל פעולה תקינה של מכשיר המלח בבריכה.
מכשיר מלח פועל ברמת ריכוז הנעות בין 3200-4000 ppm. ברמה גבוהה מדי של מלח, המכשיר יכבה את עצמו ולא יעבוד.
ברמה נמוכה מדי מתחת ל 3000 ppm יעילות המכשיר תפחת ואף עלולה לגרום לעצירתו.
מומלץ לשמור על רמת חומציות (PH) בין 7.2-7.6. רמה גבוהה של חומציות מלווה בדרך כלל גם במים קשים רוויים בסידן תהליך העלול לגרום
לסתימת האלקטרודה. למרות שבמכשיר זה קיימת מערכת ניקוי עצמית ע"י הפיכת הפלוס והמינוס באלקטרודה, אך במקרה של PH גבוה במיוחד יהיה קשה יותר למכשיר לנקות את עצמו.
בריכות החשופות לשמש ולטמפרטורה גבוהה לעיתים לא מצליחה לספק את כמות הכלור הנדרשת ולכן משתמשים בחומצה ציאנורית.
חומצה ציאנורית הוא חומר המייצב את הכלור בבריכה ומפחית את אידוי הכלור, אבל במקרה שמשתמשים בחומצה ציאנורית לייצוב הכלור, יש צורך להגיע לרמת כלור של 2.5 ppm לפחות.
קשיות סידן- המים בישראל רוויים בסידן (אבנית) רמת הקשיות המומלצת בבריכה היא בין 200-400 ppm. לצורך שמירה על קשיות בטווח הנכון אם מייצבים את רמת PH באופן סדיר בעזרת חומצת מלח אז גם פותרים גם את בעיית הקשיות/אבנית.

 

קיימת במכשיר אופציה "סופר כלור" במקרה של ירוקת ניתן לתת תפוקת כלור גבוהה לזמן מוגבל. 
המכשיר מצוייד בהגנת חוסר זרימת מים, מסופק עם המכשיר מפסק זרימה שלא נותן למכשיר לעבוד ללא זרימת מים בבריכה.
שאלות ותשובות על מכשירי מלח:

שאלה: מהו מכשיר מלח?
תשובה: מכשיר מלח משמש לפירוק מלח שמומס במי הבריכה ע"י הזרמת מתח נמוך באלקטרודה העשויה מטיטניום, המכשיר יוצר אלקטרוליזה שיוצרת גז כלור.
שאלה: האם המכשיר מייצר כלור טבעי?
תשובה: באתרים רבים ברשת כתוב שמכשיר מלח מייצר כלור טבעי להבדיל מהכלור התעשייתי שמיוצר במפעל ומסופק כמוצר מוגמר כגון טבליות כלור, סודיום היפוכלוריט וקלציום היפוכלוריט.
כלור הוא לא מוצר טבעי בשום מקרה, אלא חומר כימי גם בתעשיה משתמשים בשיטת אלקטרוליזה לייצור כלור ממלח מה שאומר שהטענה שהמכשיר מייצר כלור טבעי היא לא נכונה, ההבדל בין המכשיר מלח לכלור תעשייתי הוא שמדובר בכלור גז נקי ללא תוספים ומייצבים שמוחדרים למוצרים התעשייתים ובכך מתקבלת תחושה יותר נעימה למתרחצים בבריכה. ניתן להשיג את אותה תוצאה ולהשתמש בכלור גז אבל שימוש בכלור גז מסוכן ומצריך היתרים מהרשויות ואמצעי בטיחות מחמירים בשל כך נדיר השימוש בכלור גז ואסור להשתמש בו בבריכות פרטיות ובמקומות סמוכים למגורי אדם.
קיימים בטבע מקרים שהכלור קיים בצורה טבעית אבל בכמויות מזעריות ולא בצורה הטהורה שלו.
שאלה: האם מערכת מלח חוסכת כסף?
תשובה: ברוב המקרים שעושים חשבון של עלות המכשיר, עלות המלח ועלות החלפת אלקטרודות יוצא בדר"כ שיוויון בין שימוש בטבליות כלור
למכשיר מלח, במקרים מסויימים המכשיר מלח משתלם יותר כלכלית ובמקרים מסויימים הטבליות. בכל מקרה, השיקול של לחסוך כסף הוא לא השיקול במכשיר מלח. לפני שאתם קונים מכשיר מלח, תבדקו כמה עולה החלפת אלקטרודה, יש יצרנים שמוכרים במחיר זול את המכשיר ואת האלקטרודה במחיר יקר. שיטות מהסוג של תקנה מדפסת בזול ושיגמר הדיו תשלם מחיר יקר!
אנחנו מפרסמים באתר את המחירים להחלפת אלקטרודות כך שאתם יודעים מראש כמה תשלמו עבור החלפת אלקטרודה (לפי סוג המכשיר).
שאלה: האם השימוש במכשיר מלח מונע ריחות כלור לא נעימים?
תשובה: הסיבה לריחות רעים היא לאו דווקא בגלל סוג הכלור, הריח נוצר ע"י כלור שנקשר לאמוניה ויוצר כלור קשור וכלור אמינים הנוצרים מהתחברות מולקולת כלור עם חומרים אורגניים. אבל השימוש במכשיר מלח מפחית משמעותית את הסיכוי לריחות לא נעימים בתנאי שהמים עוברים סינון נכון ולא רוויים בחומרים אורגניים ובאמוניה.
שאלה: מה רמת המלח בבריכה?
תשובה: לצורך פעולה תקינה של המכשיר יש צורך בין 2.8-4.5 ק"ג מלח עבור כל 1000 ל' מים. כמות זו בבריכה היא עדינה ולא כ"כ מורגשת.
שאלה: האם ברגע שהרכבתם מכשיר מלח אתם פטורים מבדיקת כלור בבריכה וטיפול בה?
תשובה: ברגע שהרכבתם מכשיר מלח, יהיו לכם חיים קלים יותר בטיפול בבריכה, אבל חוסר אחריות להגיד שאין צורך לבדוק מעת לעת את ריכוז הכלור בבריכה וגם את רמת ה PH (חומציות) חובה לבדוק. לדוג': בבריכות עם כיסוי חשמלי, מכשיר שעובד ללא הפסקה יכול להגיע לרמות כלור מטורפות שגורמות נזק גם למתרחצים וגם למערכות בבריכה.
שאלה: האם מכשיר מלח מתאים לספא או ג'קוזי?
תשובה: אפשרי הדבר, אך אינו מומלץ במקום שיש מים בטמפ' גבוהה מומלץ להשתמש בטבליות הלו ברום ולא בכלור. המלח בטמ' גבוהה שיוצרת אידוי מים מצטבר על הדפנות וצריך להשקיע הרבה בניקויו. בג'קוזי מחממים מים בטמפ' של עד 40 מעלות מה שיוצר אידוי ומאדה גם את הכלור במים ויוצר צריבה בעיניים ותחושה לא נעימה, לכן בג'קוזי לא מומלץ להשתמש בכלור בכלל, למעט ג'קוזים קרים ששם אין בעיה. יש דגש על מקומות סגורים ולא מאווררים לכן האלטרניבה לג'קוזי זה טבליות הלו ברום.
מכשיר מלח  מומלץ לבריכות פרטיות ופחות מתאים לבריכות ציבוריות עם מספר גדול של מתרחצים.
להוראות הפעלה לחץ כאן  
הערות:
*  דגם CFLH20  מתאים לבריכות שחייה עד 40 קוב – 3,250 ש"ח (לא כולל התקנה)
* אחריות מכשיר למשך 24 חודשים
* מכשיר מלח זה נמכר עם התקנה ע"י נטף בריכות שחייה ומערכות מים בלבד
* עלות התקנת המכשיר משתנה בהתאם לכמות שקי מלח הנדרשים להתקנה לפי גודל הבריכה (600-1,000 ש"ח)
* הזמנה למוצר זה תיעשה דרך הטלפון בלבד, ניתן להתקשר בשעות הפעילות למספר טלפון 054-4353544 או לפנות אלינו דרך יצירת קשר